jöjjenek közelebb, van itt egy csomó látnivaló!

Te még olvasol?

k.im | 2011.06.01. 11:11

Talán emlékeztek még, pár éve az egyik könyvkiadó vászonszatyrain cipelték sokan magukon az "Én még olvasok" feliratot. A kérdés újra aktuális, ugyanis június 2-6-ig tart az ez évi Ünnepi Könyvhét és Gyermekkönyvnapok. Persze amellett, hogy beszerezzük az újdonságokat, elképesztően sok programmal várják a kis- és nagykorú könyvmolyokat és nemcsak a Vörösmarty téren: a Liszt Ferenc téren, a Ráday utcában és az Allee melletti sétányon is, illetve vidéken számos városban.

Lesznek dedikálások, beszélgetések az új kiadványokról, de kvízjátékok és sokféle gyerekprogram is. Képtelenség mindent felsorolni, úgyhogy szúrópróbaszerűen kiválasztottam néhányat:

- A Puskin Moziban Magvető napok lesznek június 3-5. között, a filmvetítéseket könyvsorsolással egészítik ki. Pénteken 19 órától legkedvencebb íróm, Tóth Krisztina új novelláskötetét mutatják be.

- A Ráday utcában június 4-én 11 órától olasz, szlovák és bibliai meséket hallgathattok, június 5-én ugyanekkor pedig héber és német meséket.

- A Vörösmarty téren június 4-én 11 órától bábszínház, 16 órától Gryllus Vilmos, utána pedig gólyalábas bohócok szórakoztatják a gyerekeket, 5-én 15 órától a Vacka Rádió műsorát nézhetik a gyerekek.

A pontos program- és helyszínbeosztást a honlapon találjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://hatutan.blog.hu/api/trackback/id/tr512945025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása