jöjjenek közelebb, van itt egy csomó látnivaló!

Még mindig Madonna

k.im | 2012.02.06. 15:31

Kismillió blogon már hetek óta ment a találgatás, hogy Madonna vajon képes lesz-e bebizonyítani a világnak, hogy még mindig lekörözi az olyan poptrónbitorlókat, mint Lady Gaga, amikor fellép az amerikaifoci-döntő, a Super Bowl félidejében. Teljesen véletlenül alakult úgy, hogy ébren voltam, és bár addig csak félszemmel néztem az egészet meg nem vagyok egy hardcore-rajongó, de azért rögtön felkaptam rá a fejem, mert ilyen bevonulást elég kevesen tudnak produkálni, mint ahogy ő tette arany-fekete spártai seregével. A közepén a világ legostobább partihimnusza mondjuk tényleg mindennek az alja volt, de hajlandó vagyok szemet hunyni. De mindenki döntse el maga:

A bejegyzés trackback címe:

https://hatutan.blog.hu/api/trackback/id/tr474072079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása