jöjjenek közelebb, van itt egy csomó látnivaló!

Gyengécske Oscar

k.im | 2012.01.28. 20:08

Az Oscar-jelöléseket és díjakat elég sokan fenntartásokkal kezelik, de idén még a megszokotthoz képest is irtó béna a szelekció - épp csak azt nem sikerült eltalálni, hogy melyik filmet melyik kategóriában lenne érdemes beválogatni. Komolyan, az a borzasztó War Horse kapott kismillió jelölést, aminek már az előzetese is túl hosszú és kiakad tőle a giccsméter?

Na de koncentráljunk inkább arra, hogy mit érdemes a jelöltek közül megnézni, kategóriától függetlenül. A Péncsinálót már írtam, hogy szuper, és A segítség is tetszett, a Rango meg a legcukibb animációs film, amit hosszú ideje láttam. A Kezdők a listán a legeslegszebb film. A Suszter, szabó, baka, kém és a Drive nem rossz, de nem estem annyira hasra tőlük, mint a kritikusok általában.

Ami még eléggé érdekel, az az Albert Nobbs (Glenn Close férfiként próbál érvényesülni), A vaslady (Streep és Thatcher) és az Egy hét Marylinnel (fiatal színésznők közül Michelle Williams nagy kedvencem, kíváncsi vagyok, egy akkora akadályt, mint Monroe, hogy vesz).

Amit viszont semmiképp: az Éjfél Párizsban és Az élet fája volt idén az a film, amiért nagyon megbántam, hogy pénzt adtam.

Címkék: film mozi

A bejegyzés trackback címe:

https://hatutan.blog.hu/api/trackback/id/tr103906842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása